wtorek, 3 grudnia 2013

Domowe zapiski


Większość zamieszczonych przeze mnie postów nie znalazło się na moim blogu z przypadku, a za sprawą kogoś lub czegoś, co mnie zainspirowało. I tym razem nie jest inaczej. Dostałam tablicę do pisania tak zwanych "złotych myśli" i zaczęłam myśleć, o tym jak fajnie jest przeczytać dobrą sentencję na początek dnia, a przy okazji mogę zagospodarować pustą ścianę. 
Słowa na niej zapisane mogą nam przypomnieć o wykonaniu prozaicznych, codziennych czynności, które często wylatują nam z głowy: lista rzeczy do zrobienia, ważne spotkanie, lista zakupów. Najprzyjemniejszy sposób wykorzystania takiej tablicy to moim zdaniem zostawienie na niej miłej wiadomości dla osoby, która jeszcze śpi.





To alternatywa dla tych, którzy nie mają jeszcze odwagi na trwałe zapisanie ściany. Dla odważniejszych fanów designu mam coś, co stało się w ostatnim czasie najbardziej pożądanym motywem dekoracyjnym. Moim zdaniem bardzo słusznie, ponieważ bez wątpienia napisy, litery nadają wnętrzu wyrazu. 




Za pomocą słów możemy wyrazić właściwie wszystko, pozytywne uczucia, zachęcić do działania i motywować, afirmować życie lub po prostu wprowadzać w dobry nastrój. Możliwości jest mnóstwo. Ściany przyjmą absolutnie wszystko, ograniczeniem jest jedynie nasza wyobraźnia.




Oto przykłady popularnych napisów:

In this house we are real, we make mistakes, we say I'm sorry, we give secound chances, we have fun, we give hugs, we forgive, we do really loud, we are patient, we love. (W tym domu jesteśmy prawdziwi, popełniamy błędy, mówimy przepraszam, dajemy drugą szansę, bawimy się, przytulamy się, wybaczamy, robimy rzeczy naprawdę głośno, jesteśmy cierpliwi, kochamy).

Make yourself at home (Poczuj się jak w domu).

Remember the past, plan for the future, but live for today becouse yesterday is gone & tomorrow may never come. (Pamiętaj o przeszłości, planuj przyszłość, ale żyj dniem dzisiejszym, ponieważ wczoraj już minęło, a jutro może nigdy nie nadejść).



Czcionka, którą piszemy tekst powinna być uzależniona od stylu, w jakim jest urządzone Twoje mieszkanie. W domach nowoczesnych, minimalistycznych najlepiej sprawdzą się proste, drukowane. Natomiast w domach, w których unosi się duch minionej epoki będzie wprost odwrotnie. Idealnie wpasują się litery jakby pisane pismem odręcznym, fantazyjne, pełne zawijasów.

Możecie również skorzystać z liter, znaków czy całych napisów, które można postawić w każdym miejscu waszego domu. Mogą stać na półce z książkami, na podłodze, na parapecie, nocnym stoliku, czy w łazience. Wszędzie:)
Możecie pomyśleć o podarowaniu komuś bliskiemu takiego napisu z okazji zbliżających się Mikołajek.

Znajdziecie je tutaj: http://www.posterville.pl/




1 komentarz:

  1. Obiecuję podzielić się tym świadectwem na całym świecie, kiedy mój chłopak wróci do mnie, a dziś z całym szacunkiem dziękuję DR ISIKOŁO za wniesienie radości i szczęścia do mojego związku i mojej rodziny. Chcę was wszystkich poinformować, że istnieje prawdziwy i prawdziwy czarodziej. Nigdy nie wierzyłem w żadną z tych rzeczy, dopóki nie straciłem swojego chłopaka, potrzebowałem pomocy, dopóki nie znalazłem dr Isikolo, świetnego rzucającego zaklęcia, I rzucił na mnie zaklęcie miłosne i zapewnił mnie, że odzyskam mojego chłopaka za 2 dni po rzuceniu zaklęcia, 2 dni później, zadzwonił mój telefon i tak szokująco, to mój chłopak nie dzwonił do mnie przez ostatnie 3 miesiące. Przeprosił za złamane serce i powiedział, że jest gotów być moim kręgosłupem do końca życia ze mną. Dr Isikolo wypuścił go, by wiedział, jak bardzo go kocham i jak bardzo go pragnę. I otworzył oczy, by wyobrazić sobie, jak wiele wspólnie dzielimy. Kiedy teraz piszę to świadectwo, jestem najszczęśliwszą dziewczyną na ziemi. Dr Isikolo może ci również pomóc. Wyślij do niego e-mail na adres: isikolosolutionhome@gmail.com lub jego WhatsApp pod numerem +2348133261196.

    OdpowiedzUsuń