środa, 3 września 2014

Inwestowanie

Miłość w powietrzu...

do Ukochanego niezmiennie, ale zakochałam się w pięknych talerzach z nowej kolekcji sieci Zara home

Nie omgałm się oprzeć i uległam ich urokowi. Niewatpliwie kupienie czegoś, co szalenie nam się podoba, to jedna z największych przyjemności w życiu. Nie musi wcale to być coś szalenie drogiego, ale ważne by było wartościowe dla Ciebie. Ja tę pewność mam zawsze wtedy, gdy po zakupie uśmiecham się, a moje serce się raduje.

Dlaczego coś jest warte wydatku?



Jeśłi zostało wykonane przez rzemieślnika i było czasochłonne, nie może być tanie. Czasem płacimy za prestiż marki, czy nazwisko. No i to, co dla mnie bardzo istostne, to oczywiście jakość. Czasami wystarczy jedna piękna rzecz wstawiona pomiędzy tanie, ale dobrze dobrane, by wnętrze wyglądało wspaniale.

Kilka rzeczy (dla mnie) warte swojej ceny:


Long Chair - Eames


...


Linteloo

...


Miloo


...

Miloo












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz