wtorek, 22 stycznia 2019

WIELKI comeback

Zapewne nie uszedł Waszej uwadze fakt, że zawiesiłam pisanie bloga i nie da się ukryć, że trwało to zdecydowanie za długo. Ogłaszam jednak swój powrót i liczę na wasze wsparcie oraz zainteresowanie jego zawartością.

Myślałam o tym jak do was wrócić? Co napisać? Jak spełnić wasze oczekiwania? Prawda jest jednak taka, że czegokolwiek nie napiszę, będzie to lepsze aniżeli cisza, która zapadła. 
Przerwa wynikała z mniej i bardziej osobistych przyczyn, jednak pozwoliła mi ukierunkować się w nieco inną stroną, bardziej zawodową.
Dzięki spełnieniu osobistemu jakim było wyjście za mąż oraz urodzenie drugiego dziecka mogę dziś w pełni oddać się temu, co również kocham. Dzięki czemu wstaję rano pełna energii i kreatywności, gotowości do działania. 

Jest to mój pierwszy wpis po przerwie, więc będzie stanowił zapowiedź tego, jak blog będzie teraz wyglądał. Myślę, że wciąż znajdziecie w nim pewne rady, wskazówki dotyczące urządzania, nie mniej jednak chciałabym głównie prezentować w nim owoce swojej pracy. Tak mi szczęśliwie życie układało ten nieobecny czas, że mogłam rozwijać swoją pasję stylizacji wnętrz nie tylko poprzez słowa, ale również uzewnętrznienie swojej wrażliwości na design, wzory, czy kolory. Wszyscy, którzy dotąd mnie czytaliście wiecie, że patrzę na przestrzeń poprzez detal i nieoczywiste połączenia, które nadają wnętrzu osobisty wymiar. Mam nadzieję, że będzie to widoczne w moich propozycjach i spotka się z waszym pozytywnym odbiorem. 

Dodam jeszcze, że szykuję dla was niespodziankę i mam nadzieję niebawem ją zaprezentować ;)





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz